پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
Image result for ‫نناد ترونیک در گیلان‬‎
شهریار کریمی رئیس کمیته آموزش بسکتبال گیلان:
کلنیک منطقه ای دانش افزایی مربیان با حضور پرفسور ننادترونیک
 
دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال گیلان:
آموزش شرط اول هماهنگی،موفقیت و پیروزی است/
داوران و مربیان در سامانه مبین ثبت نام کنند.
 
 
 
 
 
 
 
🔹سرویس ورزشی موج برنا - شهریار کریمی ریاست کمیته آموزش هیئت بسکتبال استان گیلان از برگزاری یک دوره کلنیک دانش افزایی منطقه ای مربیان با حضور پروفسور نناد ترونیک که خانم نعیمه ظفر ریاست دپارتمان آموزش فدراسیون بسکتبال ایشان را همراهی می کنند ، خبر داد .
 
روابط عمومی هیئت بسکتبال گیلان ؛ شهریار کریمی ریاست کمیته آموزش هیئت بسکتبال گیلان با اعلام خبر کلنیک توجیهی و دانش افزایی مربیان بسکتبال افزود : در رقابتهای رده های سنی و موفقیتهای کسب شده تیمهای دختران و پسران در سید A  حاضر خواهند شد و لازم است نسبت به آموزش علم روز بسکتبال و هماهنگی بیشتر در این کلنیک حاضر شوند .
شهریار کریمی افزود : این کلنیک به میزبانی استان گیلان و از روز پنجشنبه  ۱۹ مهر ابتدا به صورت تئوری و در سالن آمفی تئاتر و در ادامه عصر روز پنجشنبه و جمعه ( در دو نوبت صبح و عصر) به صورت عملی در سالن شش هزار نفره شهدای رشت پیگیری خواهد شد .
 
ریاست کمیته آموزش استان با اعلام اینکه سیاستهای تشویقی هم در نظر گرفته شده ، افزود : Image result for ‫شهریار کریمی مربی بسکتبال گیلان و. ملی‬‎
این کلنیک به صورت منطقه ای است و با حمایتهای دکتر رفیعی
برای مربیان گیلان تخفیف در نظر گرفته شده ، اما مربیان حاضر
در این کلنیک از امتیازاتی بهرمند خواهند شد : 
۱- مربیان حاضر در این کلنیک می توانند در کلنیکهای ارتقا شرکت کنند .
۲- مربیان حاضر در این کلنیک می توانند در تیمهای اعزامی به مسابقات
کشوری به عنوان مربی حاضر شوند .
۳- فقط برای مربیان و حاضرین در کلنیک گواهی صادر می شود و
هیچ عزیزی بدون ثبت نام نمی تواند در این کلنیک شرکت کند .
 
 
 
شهریار کریمی به لزوم ثبت نام اشاره کرد و افزود : مربیان گیلانی به جهت زحمات فراوان و توافقی که با دکتر رفیعی صورت گرفته با تخفیف و  علاقمندان در استان گیلان یا استانهای همجوار با هیئت بسکتبال استان گیلان یا بنده ، آقای خانمحمدی ریاست کمیته مربیان و خانم جهانتاب و ملکی تماس حاصل نمایند .
 
 
 
 
 
دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال گیلان:
 
آموزش شرط اول هماهنگی،موفقیت و پیروزی است/
 
داوران و مربیان در سامانه مبین ثبت نام کنند.
 
 
 
 
 
 
 
دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان به آموزش ، تمرین به عنوان اصول اولیه موفقیت اشاره کرد و افزود : آموزش سرمایه گذاری در هر حرفه ای است و خصوصا در ورزش راز موفقیت است و در برنامه های تدوین شده مکررا بر آموزش و به روز بودن آن و خصوصا هماهنگی در تمرین تاکید داشته و داریم .
دکتر رفیعی به حضور همه گروههای فعال در بسکتبال اشاره کرد و افزود : شرایط ویژه ای برای مربیان استان گیلان در نظر گرفته شده تا همه حضور داشته باشند و البته یادآور می شوم  برای مربیان و داوران ضروری است و بی شک داوران هم می توانند بهره مند شوند و این امکان فراهم خواهد شد .
ریاست هیئت بسکتبال به سامانه مبین اشاره کرد و گفت : 
طبق فراخوانهای انجام شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان ثبت اطلاعات فردی داوران و مربیان ضروری است و می بایست همکاری لازم انجام شود .
#موج_برنا_ورزش
 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna